Verhuur Lokalen

Algemeen

Wij verhuren onze lokalen het volledige jaar door. Je kan onderaan deze pagina enkele foto’s van onze lokalen bekijken. In onze verhuurkalender hieronder kan je een overzicht van de vrije data vinden. Onze lokalen hebben een maximum capaciteit van 40 personen, hier dient de leiding en foeriers bijgeteld te worden. Het is niet mogelijk in tenten te slapen op ons terrein.
Er wordt NIET verhuurd aan leidingsgroepen.

Verhuurkalender

Contact

In de loop van het scoutsjaar kan je contact met ons opnemen via verhuur@scoutssinaai.be of via Kobe Claes (0468 23 35 93).
Tijdens de zomervakantie worden onze lokalen verhuurd door de VZW. Je kan dan contact opnemen via zomerverhuur@scoutssinaai.be of 0478 35 04 72.

Contract

Je kan alle nodige info terugvinden in ons contract.

Route

Auto: Langsheen de autostrade kan u ons snel bereiken. Langsheen de E17 Gent-Antwerpen kan u best afrit 13 nemen richting Waasmunster/Sinaai/Belsele. Volg de bordjes naar Sinaai +/- 2Km. Aan de verkeerslichten ga je rechtdoor (Schrijberg). Rij over de spoorweg en daar begint onzen “bos”. De ingang bevindt zich in het wijnveld. U volgt deze baan +/- 200 meter en aan uw rechterkant bevindt zich een groen hek met het woord VVKSM in.

Trein: Onzen “bos” is vlak aan het station gelegen. Stap gewoon uit in het station van Sinaai en na +/- 200 meter te voet ben je er.

Foto’s van onze lokalen