Lidgeld

Dit jaar kost het lidgeld 49€ (na 1 maart 25€). Hiervan gaat 42.50€ rechtstreeks naar Scouts & Gidsen Vlaanderen voor verzekering. Het resterende bedrag (6.5€) wordt besteed aan vieruurtjes doorheen het scoutsjaar. Ben je thuis met veel of heb je het door een andere reden financieel iets lastiger? Bekijk dan zeker de pagina over scouting op maat.

Gelieve het lidgeld over te schrijven naar de groepskas op rekeningnummer BE93 7340 5066 8967 met vermelding “NAAM zoon/dochter + tak” voor 15 oktober.

Inschrijven van nieuwe leden

Via het onderstaand formulier kan u uw zoon/dochter online inschrijven in Scouts Sinaai (ps: je mag 3 keer proberen alvorens in te schrijven!) Gelieve ook zeker onze groepseigen gegevens in te vullen en minstens 1 contactpersoon op te geven. Zo zijn in 1 keer alle gegevens in orde en moeten wij die niet achteraf nog komen vragen.

Gelieve na het inschrijven de medische fiche in te vullen via de groepsadministratie. Dit is een platform waarop al onze leden een account hebben. De eerste keer moet je inloggen via je lidnummer, ken je die niet stuur ons gerust een berichtje. Download het bestand hieronder voor een korte handleiding.