Scouting op maat

Lidgeld op maat

Het lidgeld aan Scouts en Gidsen Vlaanderen bedraagt standaard 42.50€. Hiernaast bestaat ook het lidgeld op maat voor iedereen die het financieel moeilijk heeft. Dit bedraagt 11.60€ (na maart 5.80€). Wie hiervan gebruik wenst ge maken moet dit enkel aan iemand van de leiding komen vragen, zij maken de rest in orde. Het is goed om weten dat hiervoor niets “bewezen” of voorgelegd moet worden. Graag vragen we wel 5€ bij te leggen voor de aankoop van vieruurtjes.

Uniform op maat

Voor iedereen die gebruik maakt van Lidgeld op maat geeft Scouts en Gidsen Vlaanderen automatisch korting op bepaalde artikelen in de Hopper winkels en op de webshop. Zo wordt er op een scoutshemd 50% en op broeken, rokken en truien 60% korting gegeven. Hiervoor heb je het lidnummer van je kind nodig. Deze staat op de lidkaart of kan je navragen bij de leiding.

Hieronder vindt u alle formulieren van de verschillende ziekenfondsen die een terugbetaling van kampen weekends of lidgeld doen. Om hiervan gebruik te maken dient u het correcte formulier af te drukken, zo volledig mogelijk invullen en vervolgens laten stempelen en handtekenen door iemand van de leiding. Je mag dit gewoon om zondag meebrengen.

Christelijke Mutualiteit (CM)
Helan
Liberale Mutualitiet (LM)
Solidaris